Auxiliars de conversa curs 21-22

Hui 1 d'octubre donem la benvinguda a les nostres auxiliars de conversa que hem anat coneguent al llarg de la setmana als vídeos de presentació que ens han preparat i que l'alumnat ha visionat a classe.

En primer lloc us presentem a Megan, l'auxiliar de conversa de la Conselleria d'Educació, i que ve de Manchester i ens acompanyarà fins a final de curs.

En segon lloc us presentem a Ayça, auxiliar de conversa Erasmus i que ve des de Turquia, estarà amb nosaltres fins al mes de març. Megan i Ayça, junt a Urska, que ens acompanyarà fins a desembre, formaran part de l'equip d'auxiliars de conversa que acompanyaran al professorat de llengua estrangera a quasi totes les classes d'anglès i ens ajudarà a crear contexts comunicatius dins l’aula que ens facilitaran l’aprenentatge de l’anglés i millorar la competència comunicativa de l'alumnat del CEIP Bonavista.

Welcome to Bonavista!!

Megan