Judici de Carnestoltes en temps de pandèmia 2021

L'alumnat de 6è del CEIP BONAVISTA realitza, tradicionalment, un projecte interdisciplinar, contextualitzat en les tradicions més properes combinades amb l'actualitat més significativa. Aquest projecte s'anomena "El judici de Carnestoltes" i consisteix en una representació teatral on es jutja a un personatge peculiar com és Carnestoltes.

Aquest any, degut a la pandèmia, no s'ha pogut realitzar en el context que li corresponia, el mes de febrer. No obstant això, la il·lusió, la motivació i les ganes dels xiquets i xiquetes, han fet possible que aquest projecte continuara endavant. Ara, malgrat tots els entrebancs i després del treball i l'esforç dels darrers mesos, us presenten el resultat d'un judici en temps de pandèmia que serà retransmés en directe des del Teatre Echegaray, en streaming, el proper dimecres 26 de maig a les 10:30h, per a tot l'alumnat del centre.

Per la vesprada del mateix dia, a les 19:30h al teatre Echegaray, aquestos xiquets i xiquetes de 6è oferiran la representació a les seues famílies, que han oferit sempre el seu suport.

Enhorabona alumnat de 6è!!! Molt bon treball i sempre endavant!