Setmana del llibre

IMG_5079

Per tal de celebrar el dia del llibre, el passat dimarts 20 i 21 d’abril, el nostre alumnat va poder gaudir amb la companyia de Luigi, un contacontes que anys anteriors ha estat al Bonavista. Va ser una estona molt agradable i divertida amb les històries dels contes “La Maria no té por” , “Els amics del Butoni” i “Els mons de Laia”. L’alumnat va participar activament amb la interpretació dels diferents contes, sempre tenint en compte les normes d’higiene i seguretat, segons la normativa COVID.

A la Maria no té por, l’alumnat d’infantil, primer i segon cicle, van poder conèixer els monstres de la nostra cultura popular valenciana. D'altra banda als mons de Laia, l’alumnat  de cinquè i sisè no té por i empatitzà amb l’humor de les espanta criatures valencianes.

267e1491-a0e3-484e-ba66-bcac010fcec7