Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Hui es celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. A l’escola, aquesta setmana hem treballat aquesta data tan especial amb diferents activitats. A la música d’entrada i d’eixida hem escoltat “La Festa” de Dàmaris Gelabert, i “l’Himne a la Solidaritat. Versió Rap” tribut a Michael Jackson, dues cançons relacionades amb la pau i la no-violència. Tots els grups de l’escola han fet murals, dibuixos, han cantat cançons i han parlat sobre la Pau al món.

Algunes d’aquestes fotografies mostren el treball que han fet per exemple al primer cicle, on han composat cartells amb frases sobre la Pau i les han decorat, també coloms de la Pau i han cantat i ballat cançons.

Els xiquets i les xiquetes cada dia són més conscients què un món millor és possible amb bones paraules i una actitud més pacífica.