A mi m’agrada que em tracten bé!

El curs passat l’alumnat del CEIP BONAVISTA va treballar per nivells, les premises adequades per a una millor convivència a les aules, corredors, zona d’esplai…

Al present curs, amb aquestes premises s’ha fet un pas endavant.

El Consell de Xiquets i Xiquetes ha estat l’encarregat en aglutinar totes les propostes sorgides de cada aula, en un decàleg que representa el desig d’una bona convivència de tot l’alumnat del CEIP BONAVISTA.

Les xiquetes i xiquets  del Consell, són els encarregats de transmetre a l’alumnat de la seua aula, els acords als quals s’ha arribat amb l’elaboració d’aquest decàleg: A MI M’AGRADA QUE EM TRACTEN BÉ.

La nostra escola sempre ha treballat per una coeducació real, un alumnat que empatitze amb les altres persones, un alumnat respectuós, que escolte i siga escoltat, que no rebutge cap persona per ser diferent, perquè tots i totes som diferents.