Dia de la dona

El CEIP Bonavista celebra el Dia Internacional de la Dona ja que volem aconseguir la igualtat entre dones i homes.  Aquest any, hem decidit donar visibilitat a dones que, amb distintes característiques, han aconseguit els seus somnis.  Per això, l’alumnat ha realitzat recerques gràcies a les quals han après sobre distintes dones amb diversitat funcional: Frida Khalo, Laura Mengó. Samanta Gilabert, Sara Marin, Judith Scott, Victorine Floyd, Helen Rae,  Maria Eugenia de la Torre, Elsa Cortés Aznar,  Gloria Ramos i  Marian Ávila.  Aquesta tasca d’investigació, ha resultat en uns treballs col.lectius que s’han exposat al pati de la nostra escola.

L’alumnat de sisè ha presentat l’acte dedicant unes paraules commemoratives, donant pas a la cançó que hem après en llenguatge de signes “I tu, sols tu” i per a concloure l’acte, s’ha inaugurat l’exposició dels treballs realitzats.

Des de la nostra escola, continuarem lluitant per fomentar la llibertat i la democràcia entre les xiquetes i xiquets que faran que la igualtat entre homes i dones siga una realitat.