Setmana gran al CEIP Bonavista.

Aquesta setmana ha sigut molt especial a la nostra escola. Per primera vegada hem pogut ser escola amfitriona a una mobilitat Erasmus o hem donat la benvinguda a 67 Erasmus estre alumnat i professorat de 7 països diferents. Ha sigut una setmana molt intensa començant el dilluns amb una festa de benvinguda a l’escola i visita del palau de la vila i campanar de Santa Maria amb una activitat molt divertida de la mà de Tralarà.

Dimarts vam poder apropar-se a la flora i la fauna a una eixida en Terra Natura i Aqua Natura, així com vam poder gaudir de la costa a Benidorm junt amb l’alumnat de 5è i 6è.

El dimecres vam poder treballar les eines digitals a l’escola amb la ferramenta CapCut on guiats per l’alumnat de 6è van poder realitzar els seus projectes digitals. A l’hora de l’esmorzar, l’alumnat d’infantil, va poder fer una demostració de la festa de la  Després de dinar i guiats per l’alumnat de l’EOI Empar Granell, als que agraïm la seua col·laboració i el gran treball realitzat, vam poder apropar-se al Pou Clar.

Dijous de matí vam poder veure els projectes realitzats per l’alumnat, repartir els certificats, i intercanviar regals. A continuació vam dur a terme una gimcana digital al barri de Sant Rafel on Eslovènia va resultar guanyador. De vesprada van tindre temps lliure per preparar les maletes i ja de nit van poder gaudir d’una nit de festa i comboi per tal d’acomiadar-se de la ciutat.

I per tancar la mobilitat, el divendres van poder passar el dia a la ciutat de València descobrint l’Albufera així com visitant l’oceanogràfic amb l’alumnat de 3r i 4t.

Ha sigut una experiència molt important al nostre centre en la que hem pogut compartir cultures, costums, tradicions, vivències, llengües i emocions.

Som Erasmusbonavista!