Festa de benvinguda

Per primera vegada al CEIP Bonavista, el 24 d’octubre 52 alumnes i 15 professors van ser rebuts al CEIP Bonavista en una festa de benvinguda on van poder fer una exhibició de la nostra cultura i de les nostres tradicions. Amb una festa preparada amb els balls de la veta, arquets, els cabets, gegants, esquadres de moros i cristians i la col·laboració del grup de danses van poder donar un tast de la pròpia idiosincràsia del centre arrelat al barri i amb les finestres obertes al món. Posteriorment van poder conèixer el centre de la ciutat amb una visita al mirador, el Palau de la Vila i el campanar de Santa Maria a la primera activitat d’aquesta intensa setmana per compartir vivència, moments i aprenentatges amb l’alumnat i professorat de Croàcia, Eslovènia, Turquia, Bulgària, Macedònia, Bèlgica i Estònia.