Erasmus Croàcia 2

Amb el nostres “students” ja a les seues cases, en companyia de les famílies, tanquem el que ha sigut aquesta primera vivència Erasmus al CEIP Bonavista.
A la segona part del viatge l’alumnat ha pogut realitzar de forma cooperativa la seua primera creació ” Stop Motion”, han visitat Rijeka i Opatija, han visionat el treball fet per la resta, han compartit moments de joc al parc Amazina així com han rebut el seu diploma acreditatiu.
Però el que més els ha costat ha sigut haver d’acomiadar-se de totes les amistats sorgides a Zagreb que els ha ajudat a millorar la competència comunicativa en anglès, així com el coneixement d’altres cultures.
Mentrestant, la comissió d’internacionalització, continua esperant els resultats dels fons sol.licitats al projecte KA 121 que possibilitarà futures mobilitats d’alumnat, perquè sens dubte, són experiències que ens enriqueixen.
Viatjar per ampliar la formació professional i personal tant del professorat com de l’alumnat, per viure experiències, per crear llaços entre diferents cultures, per expandir el nostre futur més immediat. Viatjar per viure, per voler tornar…