Centre pilot Microsoft

La nostra escola ha sigut seleccionada per formar part dels 51 centres pilot de la Comunitat Valenciana que seran Centres Col·laboratius Digitals. El projecte s'iniciarà amb una formació a un xicotet grup de professorat que posteriorment exportaran al claustre, alumnat i famílies.

A la formació inicial coneixeran la nova identitat digital de l'alumnat i professorat, algunes ferramentes de la Conselleria (Portaledu, Aules, Lliurex...) i les aplicacions educatives Microsoft: Office 365, One Drive, Outlook Teams, One note, Sway, Power Point, Forms i Microsoft Steam.

Així, serem un dels primers centres en apropar-se a les noves ferramentes digitals proporcionades per l'administració per tal d'enriquir el procés d'ensenyament-aprenentatge i millorar la competència digital.