Dia Mundial del Reciclatge

Hui se celebra el dia Mundial del Reciclatge. La nostra escola és un centre Ecocoles i diàriament realitzem activitats relacionades amb el reciclatge.

Per exemple, a totes les aules disposem de diferents contenidors per poder separar els residus: paper i cartró, plàstic i altres envasos, i residus orgànics. Part d’aquests residus orgànics (les peladures de les fruites i de les verdures) es depositen a les dos composteres que tenim junt a l’hort i que, una vegada elaborat el compostatge, utilitzarem per a abonar la terra del nostre hort.

Reutilitzem el paper, cartró i envasos de plàstic per fer tallers d’art i decorar la nostra escola.

D’altra banda, a la nostra escola no utilitzem el paper d’alumini i intentem minimitzar l’ús del plàstic, utilitzant el cartró i les carmanyoles.