Dia d’Europa

Aquest any tan complicat hem celebrat el dia d'Europa d'una forma un tant diferent. Els nostres socis italians del KA 101 anomenat "Eines per al canvi" no han pogut vindre a visitar-nos a la nostra escola al seu jobshadowing degut a la situació pandèmica. No obstant això, el passat divendres i dins de la formació, vam poder fer aquesta activitat però de forma virtual on vam poder compartir les característiques dels dos sistemes educatius, així com les peculiaritats dels nostres centres escolars. A pesar que no va ser com esperàvem en el moment de la escriptura del projecte, vam poder compartir inquietuds pedagògiques que s'allargaran al llarg d'aquesta setmana amb diverses connexions a diferents moments de la setmana.

f58b9d10-0d72-4726-a0f2-e622af6aa2e3