AJUDES DE MENJADOR CURS 2023-2024

PRESENTACIÓ D'ESBORRANYS I SOL·LICITUDS FINS 30 DE JUNY

INFORMACIÓ SOL·LICITUD AJUDES MENJADOR 23-24 (Resum de la RESOLUCIÓ de 30 de maig)

RESOLUCIÓ de 30 de maig de 2023, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar en els centres
educatius no universitaris públics i privats concertats per
al curs escolar 2023-2024

Pot obtindre més informació a la pagina de Conselleria fent clic ací

Annexe I SOL·LICITUD

CURSA SOLIDÀRIA PER LA PAU “SAVE THE CHILDREN”

El proper dilluns 30 de gener celebrarem la Cursa per la Pau del CEIP BENICADIM.

El circuit compta amb unes distàncies adaptades a cadascuna de les edats de l’alumnat participant.
L’eixida i la meta estaran situades en el CEIP BENICADIM. Està previst que la cursa s’inicie sobre les 9:30h.

A partir de dimecres 18 de gener, en les dues entrades, Infantil i Primària, hi haurà dues vidrioles, que recolliran les aportacions voluntàries de la comunitat educativa (alumnat, família i professorat).
La recaptació serà remesa a Save The Children per la Pau.

En aquesta edició també podran participar aquelles famílies que ho desitgen.