MENJADOR

Uno de los objetivos educativos del comedor escolar es el de ofrecer un ocio deportivo dentro del horario de este servicio complementario.
Este curso para cumplir con esta tarea, hemos ofrecido a nuestro alumnado 3 actividades deportivas, con monitores ofrecidos por las respectivas federaciones. Son, PREDEPORTE para el alumnado de primer y segundo de primaria y COLPBOL y ESGRIMA para el alumnado de tercero, cuarto, quinto y sexto de primaria.

Un dels objectius educatius del menjador escolar és el d’oferir un oci esportiu dins de l’horari d’aquest servei complementari.
Aquest curs per a complir amb aquesta tasca, hem ofert al nostre alumnat 3 activitats esportives, amb monitors oferts per les respectives federacions. Són, PREESPORT per a l’alumnat de primer i segon de primària i COLPBOL i ESGRIMA per a l’alumnat de tercer, quart, cinquè i sisè de primària.