Léscola canta

Este curs escolar, el nostre centre, ha tornat a participar en el programa L’Escola canta. Este programa forma part forma part de Escolarts, conjuntament amb L’Escola dansa, L’Escola fa teatre i L’Escola fa ràdio. La cantata de l’edició de L’Escola canta 23-24 porta per títol Els Súper ODS: Aventura 2030, i és obra de la compositora Mª José Belenguer i lletra del Servici d’Innovació.

En esta edició 23-24, la cantata es va realitzar en el nostre col·legi, amb la col·laboració de l’Agrupació Musical Carolines i la participació del nostre centre i dels col·legis: CEIP Pedro Duque, CEIP L’Aneja, CEIP San Roque.

Visita Pere Ribes García

Un any més el nostre centre participa en el programa Pilota a L’Escola. En aquest programa ensenyem a l’alumnat aquest esport, així com l’eleboració del guant de pilota, necessari per a jugar en les escoles. Aquest programa inclou una visita d’un esportista al nostre centre. Ens va visitar Pere Ribes García acompanyat d’un técnic de la federació de Pilota, van explicar-nos alguns detalls d’aquest esport poc practicat en la nostra ciutat i alguns dels nostres alumnes li van fer una entrevista. Espere que us agrade. Moltes gràcies Pere! Fins la próxima!