INICI

NOVETATS

Protegit: MATRICULACIÓ SERVICI DE MENJADOR 2024/2025

18/06/2024

No hi ha extracte perquè és una entrada protegida.

Léscola canta

12/06/2024

Este curs escolar, el nostre centre, ha tornat a participar en el programa L’Escola canta. Este programa forma part forma part de Escolarts, conjuntament amb L’Escola dansa, L’Escola fa teatre i L’Escola fa ràdio. La cantata de l’edició de L’Escola canta 23-24 porta per títol Els Súper ODS: Aventura 2030, i és obra de la … Llegir mes

PUBLICADES LES AJUDES PER A ED. ESPECIAL CURS 24/25

Romeria Santa Faç 2024

Visita Pere Ribes García

08/04/2024

Un any més el nostre centre participa en el programa Pilota a L’Escola. En aquest programa ensenyem a l’alumnat aquest esport, així com l’eleboració del guant de pilota, necessari per a jugar en les escoles. Aquest programa inclou una visita d’un esportista al nostre centre. Ens va visitar Pere Ribes García acompanyat d’un técnic de … Llegir mes

"Centre Inclusiu, actiu, natural i sostenible"

Centre Educatiu Solidari

Centre Educatiu solidari compromés amb la infància on es desenvolupen activitats organitzades en la PGA amb caràcter solidari i d'ajuda als més necessitats.

CENTRE EDUCATIU SOSTENIBLE

El Ceip Azorin Alacant aposta per l'impuls de les actuacions dirigides a la sostenibilitat i el reciclatge en les seues pràctiques educatives així com en la seua PGA.

app web família

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, amb l'objectiu de facilitar la comunicació entre els centres educatius i les famílies a través de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, està modernitzant la gestió acadèmica i administrativa dels centres docents mitjançant el projecte ITACA (Innovació Tecnològica Administrativa per a Centres i Alumnes).

Pla d'Educació Física i Esport

Centre promotor de l'Educació Física i l'Esport. Informació del pla, de les activitats proposades i de les estratègies per a gaudir d'una vida més saludable a través de l'educació física, l'activitat i l'esport.

AMPA

Des d'aquest enllaç podeu accedir en la pàgina web de l'associació de mares i pares (AMPA) del Ceip Azorín d'Alacant; les seues novetats, activitats, fitxes d'inscripció..

PROTECCIÓ D'IMATGES

LES IMATGES QUE APAREIXEN EN AQUEST ESPAI ESTAN SUBJECTES A la RESOLUCIÓ DEL 28 DE JUNY DE 2018 SOBRE PROTECCIÓ DE DADES EN CENTRES PÚBLICS.

"TOTA DIFUSIÓ DE LES MATEIXES FORA DE L'ÀMBIT FAMILIAR O DOMÈSTIC NO ESTÀ PERMESA"

Realitza ací la teua consulta

Sobre nosaltres

Centre públic plurilingüe de la Comunitat Valenciana situat a Alacant amb 3 línies en Educació Infantil i Educació Primària a més d'una aula AEEE i una altra CIL.

C/ Biòleg Konrad Lorenz n.º5

C.P. 03015- ALACANT

Tlf: 965932510

Els nostres serveis

El centre compta amb servei de menjador. Actualment l'empresa de menjador escolar és IRCO SL, així com de gimnàs, sala d'actes, biblioteca, sala d'informàtica i hort escolar.

Per favor ingressa el teu nom.
Per favor introdueix un missatge.

Comptador de visites