AJUDES DE MENJADOR 24/25

Ayudas Comedor Escolar

S'han convocat les ajudes de menjador per al pròxim curs. Per a sol·licitar-la el centre establirà un calendari i horari, de manera que es puga atendre a totes les persones que sol·licitaran aquesta ajuda de manera adequada sense crear aglomeracions.

CONSULTA CALENDARI PER A PRESENTAR LA TEUA AJUDA

FORMA DE PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD.

Existeixen 2 maneres de sol·licitar les ajudes:

a) Mitjançant Esborrany: per a l'alumnat que va sol·licitar l'ajuda per al curs escolar 2023/2024.

b) Emplenant una nova sol·licitud.

a) Mitjançant Esborrany

Els pares, mares o tutors de l'alumnat accediran a l'aplicació informàtica Web Família per a visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud d'ajuda, on constaran pregravats les dades que obren en poder de la Conselleria d'Educació, una vegada han sigut actualitzats d'ofici per la Conselleria competent en matèria d'educació relatius a família nombrosa, família monoparental, alumnat destinatari de la renda valenciana d'inclusió, desocupació o atur sense prestació ni subsidi i grau de discapacitat legalment reconegut, atés que en la sol·licitud o confirmació de l'esborrany per al curs escolar 2023-2024 es va autoritzar expressament la seua consulta per les persones interessades.

Si les persones sol·licitants de l'ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d'imprimir, signar i presentar l'esborrany en el centre fins al 23 de juliol, sense necessitat de presentar la documentació. Si algun de les dades que figuren en l'esborrany no és conforme, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l'apartat G de l'esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

En el cas que algun alumne/a no estiga inclòs/a en l'esborrany, s'haurà de presentar una nova sol·licitud només per a aquest/a alumne/a, emplenant l'Annex I i adjuntant la documentació acreditativa.

IMPORTANT: La situació d'acolliment familiar o residencial, així com la de víctima de violència de gènere, haurà de fer-se constar expressament en l'Esborrany per part de les persones sol·licitants de l'ajuda.

L'esborrany es descarrega des de l'aplicació Web Família > Tràmits > Descarregar Esborrany. És un esborrany per a cada alumne o cada alumna.

b) Emplenant una nova sol·licitud (alumnat que en el curs 2023/2024 no va sol·licitar l'ajuda per al menjador escolar)

La sol·licitud d'ajuda es realitzarà presentant l'annex I emplenat, i adjuntant la documentació acreditativa.

Les sol·licituds hauran d'anar acompanyades de la documentació següent:

• Fotocòpia del DNI/ NIF/ PASSAPORT/ NIE de les persones sol·licitants (pares, tutors o similars).

• Acreditació de la unitat familiar: Fotocòpia del LLIBRE DE FAMÍLIA , certificació del registre civil, inscripció en la unitat familiar d'unions de fet, certificat d'empadronament col·lectiu...

• La documentació, detallada en apartats anteriors, que siga necessària per a acreditar la composició de la unitat familiar, la renda familiar i aquelles dades sociofamiliars que són presos en consideració per a la concessió o, si és el cas, la baremació de la sol·licitud. La documentació, com ja s'ha indicat, haurà de ser l'original i una còpia que serà compulsada pel personal receptor.

• L'alumnat que forma part de la mateixa unitat familiar i escolaritzat en un únic centre, es presentarà una única sol·licitud. Si està escolaritzat en diversos centres, es presentarà una sol·licitud per cada centre.

DESCARREGA SOL·LICITUD

+ INFO

RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2024, de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es convoca la concessió d'ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs escolar 2024-2025

CONSULTA TOTA LA NORMATIVA ACÍ