ACORDS CONSELL ESCOLAR 23/11/2020

En la sessió de Consell Escolar celebrada el 23 de novembre de 2020, es va informar sobre:

• Programació General Anual (PGA) per al present curse 2020-2021.

• Concessió econòmica al Projecte d’Investigació i Innovació Educativa presentat per aquest centre per al curs 2020-2021.

• Valoració del PAC i calendari de propostes per a renovació.

• PLC. Valoració i propostes.

• Informació econòmica actual.

• Elecció de l’alumnat que representarà a aquest sector en el Consell Escolar.

• Informació dels temes tractats en la sessió celebrada per la Comissió de Convivència d’aquest Consell Escolar.

S’adopten els següents acords:

• Queda aprovada la PGA, després d’informar el Consell Escolar, per la direcció del centre.
  • Normativa en la qual es concedeixen les assignacions econòmiques per als PIIE: RESOLUCIÓ de 29 d’octubre de 2020, de la directora general d’Innovació Educativa i Ordenació, per la qual es resol la convocatòria de subvencions i assignacions econòmiques per a desenvolupar projectes d’investigació i innovació educativa en centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2020-2021.

• El Consell Escolar ratifica la proposta realitzada per la Comissió de Convivència tractada en sessió 11-02-2020 i presentada al Consell Escolar en la sessió actual.