SOL·LICITUD D’AJUDA DE MATERIAL ESCOLAR CURS 2023-2024

Us informem sobre la nova ajuda que ha convocat Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per a l’adquisició de material escolar no curricular, destinades a l’alumnat que, estant escolaritzat en els nivells d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Especial en centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana i que siga beneficiari d’una ajuda completa de menjador escolar.

• QUI POT SOL·LICITAR-LA?

Alumnat escolaritzat en centres educatius no universitaris de titularitat de la Generalitat, dependents de la conselleria amb competències en matèria d’educació, i a l’alumnat escolaritzat en centres privats concertats o centres de titularitat pública diferent a la Generalitat, que disposen del servei de menjador escolar, en nivells de segon cicle d’Educació Infantil, Educació Primària i en Educació Especial.

• QUI SERÀ BENEFICIARI DE L’AJUDA?

Alumnat que obtinga la puntuació necessària per a ser beneficiari de l’ajuda completa de menjador escolar segons el barem aplicable en funció de la renda disponible per capita i de les circumstàncies sociofamiliars , o bé per trobar-se en alguna de les
situacions per a ser persones beneficiàries directes

• ÉS COMPATIBLE AMB ALTRES AJUDES?

Aquestes ajudes seran compatibles amb altres subvencions, ajudes o ingressos, procedents d’altres administracions públiques, destinades a la mateixa finalitat, sempre que l’import de les ajudes rebudes no supere el cost de la despesa generada per l’adquisició de material escolar no curricular

• COM ES TRAMITA?
    • Alumnat amb esborrany. ha de marcar la casella corresponent.
    • Alumnat que no disposa d’esborrany d’ajuda de menjador, haurà de presentar sol·licitud d’ajuda de menjador i sol·licitud de material escolar
  • QUIN ÉS EL TERMINI

Fins a la fi del termini de matrícula, el 5 de juliol.

• QUANT ÉS L’IMPORT MÀXIM DE L’AJUDA?

L’import total de les ajudes es distribuirà proporcionalment entre totes les persones sol·licitants que complisquen amb les obligacions i els requisits per a ser beneficiàries de l’ajuda, amb un import màxim individualitzat de 30 euros.

• I QUÈ FAIG UNA VEGADA QUE M’HAGEN CONCEDIT L’AJUDA?

La justificació de l’ajuda es realitzarà mitjançant la presentació en el centre docent, de factura/s a nom de la persona sol·licitant, en la qual s’identifique clarament el material adquirit,  en el termini màxim de deu dies hàbils comptats a partir de la publicació de la resolució de concessió de les ajudes en el tauler d’anuncis del centre educatiu.

• COM REBUT AQUEIXA AJUDA?

El centre educatiu, una vegada rebuda la transferència de l’import de les ajudes per part de Conselleria d’Educació Cultura i Esport, efectuarà l’abonament a les persones beneficiàries.