VAGA 23 DE MAIG-HUELGA 23 DE MAYO

Estimades famílies,

Us informem que el proper dijous, 23 de maig, s’ha convocat una jornada de vaga de docents, estudiants i famílies en defensa de l’Ensenyament Públic. El professorat del nostre centre s’unirà a aquesta convocatòria.

L‘escola romandrà oberta, però només s’oferiran serveis mínims (1 membre equip directiu, 1 mestra a Infantil i 2 a primària).

Us adjuntem el manifest i el cartell de la vaga per a la vostra informació.

Us animem a unir-vos a la vaga. Hi haurà una concentració a Dénia a les 11:00 davant l’ajuntament.

Atentament

CLAUSTRE del CEIP AUSIÀS MARCH-ELS POBLETS

Estimadas familias,

Les informamos que el próximo jueves, 23 de mayo, se ha convocado una jornada de huelga de docentes, estudiantes y familias en defensa de la Enseñanza Pública. El profesorado de nuestro centro se unirá a esta convocatoria.

La escuela permanecerá abierta, pero solo se ofrecerán servicios mínimos (1 miembro equipo directivo, 1 maestra a Infantil y 2 a primaria).

Adjuntamos el manifiesto y el cartel de la huelga para su información.

¡Les animamos a unirse a la huelga. Habrá una concentración en Dénia a las 11:00 frente al ayuntamiento.

Atentamente,

CLAUSTRO del CEIP AUSIÀS MARCH-ELS POBLETS