INSCRIPCIÓ MENJADOR ESCOLAR 24-25

Aquest any, la inscripció es podrà realitzar de forma telemàtica emplenant el següent formulari. Si alguna família necessita fer-ho de forma presencial podrà sol·licitar cita en Secretaria del centre cridant al següent telèfon 96 642 88 40.
Cal recordar, que tots els usuaris de menjador han de realitzar la inscripció independentment si han de sol·licitar la beca de menjador escolar.

En aquest sentit, vos informem que encarà no s’ha publicat la resolució per tal de poder sol·licitar les ajudes de menjador pel curs vinent. Vos anirem informant pels canals de comunicació habituals.

Inscripció Menjador Escolar curs 24-25 / Inscripción Comedor Escolar curso 24-25

Aquest formulari assegura la plaça del menjador escolar pel curs 24/25. Heu de realitzar una inscripció per cada alumne/a. Les famílies que desitgen sol·licitar beca de menjador escolar han de realitzar el tràmit pertinent en la secretaria del centre. Este formulario asegura la plaza del comedor escolar por el curso 24/25. Tenéis que realizar una inscripción por cada alumno/a. Las familias que desean solicitar beca de comedor escolar tienen que realizar el trámite pertinente en la secretaría del centro.

• Curs que cursarà l’alumne/a el curs vinent (24/25). Curso que cursará el alumno/a el siguiente curso (24/25)
  • Els canvis de dies d’assistència que es puguen produir al llarg del curs es comunicaran en secretaria del centre. Los cambios de días de asistencia que se puedan producir a lo largo del curso se comunicarán en secretaría del centro.
  • Exemple (24 digits): ESXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX
  • Aquest camp només és per validació i no s’ha de modificar.