INICI DE CURS 2023/2024

Com estem famílies?
El proper dilluns 11 de setembre es donarà inici al nou curs escolar. L’horari d’assistència per a l’alumnat serà de 9:00 a 13:00 hores. L’horari dels usuaris del menjador és de 13 a 15 hores.
A continuació, vos facilitem informació del vostre interès:

– Calendari escolar

– Al llarg del mes de setembre els tutors i tutores convocaran a les famílies a una reunió de classe per tal de donar-vos informació i aclarir tots els vostres dubtes.

– Recordar-vos que l’alumnat usuari del servei de menjador que no vaja a fer ús del mateix haurà de comunicar-ho amb suficient antelació o abans de les 11:00 h. del mateix dia a través del següent formulari.

– En últim lloc, informar-vos que les ajudes de menjador i transport escolar es publicaran durant el mes de setembre i s’exposaran en el tauló d’anuncis del centre per a la seua consultat.