15 DE MAIG DIA INTERNACIONAL DE LES FAMÍLIES

Estimada comunitat educativa (alumnat, professorat, famílies, educadores, consergeria, institucions i associacions del voltant). El pròxim dia 15 DE MAIG se celebra el DIA INTERNACIONAL DE LES FAMÍLIES.

Enguany les accions conjuntes escola–família que es duien a terme (tertúlies, tallers, etc.), així com les festivitats celebrades a portes obertes, on les famílies éreu convidades a compartir aquests actes amb l’alumnat i professorat, s’han vist molt minvades donades les circumstàncies de prevenció davant la pandèmia. La manera en què tota la comunitat educativa ha afrontat aquesta realitat, és un motiu important per a felicitar-nos pel desenvolupament tan responsable d’aquesta contínua tasca compartida que és l’educació de les/els nostres xiquetes i xiquets.

Des d’aquest espai volem proposar una senzilla activitat per donar continuïtat i insuflar energia a aquest vincle tan necessari.

La idea és: ARREPLEGAR FOTOGRAFIES DIVERTIDES DE MOMENTSENVIEU LES FOTOGRAFIES A l’EMAIL cicceipalfas@gmail.com

POSANT COM ASSUMPTE “PARTICIPACIÓ MURAL VIRTUAL DIA DE LES FAMÍLIES – FAMÍLIA NOM I COGNOMS ALUMNE/A”.

El mateix enviament de la imatge serveix de consentiment per a la publicació de la imatge en el mural virtual PADLET i que el seu ús serà de promoció de les activitats realitzades per l’alumnat i les famílies del CEIP L’Alfàs dins la celebració del 15 MAIG, dia Internacional de les Famílies. La creació del mural virtual començarà aquesta setmana i acabarà el Dilluns 17 Maig amb la seua publicació a la web de l’escola.

Vos animem a participar!!!!!!! Moltes gràcies per la col·laboració.

Enllaç del mural virtual de la celebració del dia de les famílies: