Hui dimecres dia 21 de desembre ens ha visitat el patge real i el seu ajudant. Ha visitat a tot l’alumnat d’Infantil i Primària i ha entregat personalment un detallet a cada xiquet i xiqueta. Ha estat un matí d’alegria, emocions i diversió. És un preparatiu per a visita dels reis mags d’Orient el pròxim dia 5 de gener.
De segur que tot el nostre alumnat que tan bé s’ha portat durant tot este any tenen alguna sorpresa preparada…


