El dia 16 de desembre vàrem tindre la visita de Safranet, la mascota de l’empresa del menjador Safrasafor, que com sabeu és l’empresa que ens serveix el menjar i les educadores de menjador el present curs.
Així, han estat compartint un ratet amb l’alumnat usuari del menjador i els han fet un detallet i els han desitjat els bons nadals.
Un ratet molt divertit..i ple de confetti.
