Un dia de pilota valenciana a l’escola! 🏅

El passat 16 d’abril, el nostre centre va participar amb gran il·lusió en la sessió de pilota valenciana del programa Pilota a l’Escola. Els alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer i practicar aquest esport tradicional valencià, treballant la coordinació, el joc cooperatiu i els valors esportius.

Gràcies a la Federació de Pilota Valenciana i a la Generalitat Valenciana per portar aquest programa tan valuós als nostres classrooms, i al professorat per la seva dedicació en la coordinació de l’activitat.

A continuació, algunes imatges del dia:

Volem animar a totes les famílies a donar suport a aquest projecte que fomenta la nostra cultura i l’esport escolar. Seguim treballant per oferir experiències educatives diverses i enriquidores per als nostres alumnes!

📌 Piota a l’Escola és un programa subvencionat per la Direcció General d’Esport de la Generalitat Valenciana i aplicat per la Federació de Pilota Valenciana.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies