Normes de funcionament

• Les portes s’obriran 5 minuts abans de l’hora d’entrada o sortida i es tancaran 5 minuts després de l’hora d’entrada o sortida.

• Els/les alumnes d’infantil sortiran 10 minuts abans de l’hora prevista i està permesa l’entrada a les famílies per a recollir-los.
  • Els/les alumnes de primària no faran files i entraran directament a les aules on estarà el/la tutor/a esperant-los.
  • Les famílies dels alumnes de primària deixaran als seus/seues fills/es a la porta de l’entrada i els xiquets i xiquetes hauran d’entrar fins l’aula.
  • Cal justificar les absències dels alumnes.
  • Les famílies hauran de respectar l’horari d’atenció i no romandre dins del centre fora d’eixe horari tan per parlar amb l’equip directiu com amb els tutors i tutores.
  • És important que tingueu el telèfon de l’escola 964405605 en un lloc visible a casa i que ens faciliteu les vostres dades actualitzades per tal de poder posar-nos en contacte amb vosaltres en qualsevol moment.
  • No es permet l’ús de mòbils i altres aparells electrònics no propis del sistema educatiu en temps lectiu.