Metodologies actives en l’FPA

Divendres dia 10 de gener vam fer la primera sessió del curs Metodologies actives per a la pràctica educativa en FPA, al CFPA Alberto Barrios d’Alacant. Aure Rubio, l’assessora de l’àmbit d’FPA del CEFIRE de Gandia, va compartir amb tots nosaltres els principis bàsics de l’Aprenentatge cooperatiu, amb una combinació molt ben encaixada entre la introducció teòrica (estructures cooperatives, bases de la neurociència, etc.) i les propostes didàctiques més pràctiques.

El curs continua el dia 17 de gener amb Eines TIC per a les metodologies actives en FPA (a càrrec de Diana Sánchez, assessora d’FPA del CEFIRE d’Oriola, i Josep M. Escolano, assessor d’FPA del CEFIRE d’Alacant). El 24 de gener farà la sessió Javier Jiménez (assessor d’FPA del CEFIRE de Torrent), amb el contingut ABP i ApS als centres d’FPA i el 31 de gener acabem amb Avaluació de les metodologies actives per a FPA (a càrrec de Xavier Guardiola, assessor d’FPA del CEFIRE d’Elda, i de Josep M. Escolano).