
Ponents
//Salvador Borras Sanchis // Encarnacion Escriva Escriva //
Aquesta formació, dirigida a professionals de l’orientació educativa, especialistes en audició i llenguatge i pedagogia terapèutica, es centra en la implementació d'un model d'avaluació biopsicosocial dins del context de l'educació inclusiva. Es busca que els participants comprenguen la importància de realitzar avaluacions integrals que aborden tots els aspectes rellevants del desenvolupament de l'alumnat.
A través d'aquesta formació, s'elaboraran criteris per a seleccionar instruments i estratègies d'avaluació que siguen objectives i operatives, a més de familiaritzar-se amb els processos cognitius i maduratius, així com amb les eines digitals que faciliten el procés avaluatiu.
Així mateix, es promourà una avaluació fonamentada en evidències científiques i empíriques, analitzant tant instruments psicomètrics com aportacions de l'avaluació neuropsicològica.
Els participants tindran l'oportunitat de practicar la interpretació de dades de manera quantitativa i qualitativa, discutir criteris per a l'avaluació diferencial i prendre decisions informades.
Finalment, s'organitzarà la descripció de necessitats educatives a partir de les dades obtingudes, la qual cosa permetrà establir orientacions clares per a la intervenció educativa basada en els resultats de l'avaluació.
Millora les teues competències en avaluació educativa!