DECOREM LA CIUTAT🎄🌟

DECOREM LA CIUTAT 🎄
Les aules 10,11,12,14,17 i 19 vam participar en una iniciativa de l’Ajuntament dirigida a tots els centres educatius de Gandia. La proposta consistia a fer adorns de Nadal per decorar els arbres dels comerços del centre històric de la ciutat. Ens vam unir a aquest repte… i durant els dies previs, l’alumnat va fer uns arbrets decoratius amb diferents materials a classe. El divendres 5 vam anar a penjar-los a les diferents tendes prèviament establertes.
Un treball molt bonic que podreu observar aquests dies passejant pel centre històric. 🎄🌟

DECORAMOS LA CIUDAD 🎄
Las aulas 10,11,12,14,17 y 19 participaron en una iniciativa del Ayuntamiento dirigida a todos los centros educativos de Gandía. La propuesta consistía en elaborar adornos de Navidad para decorar los árboles de los comercios del centro histórico de la ciudad. Nos unimos a este reto… y durante los días previos, el alumnado hizo unos arbolitos decorativos con diferentes materiales en clase. El viernes 5 fuimos a ponerlos en las diferentes tiendas previamente establecidas.
Un trabajo muy bonito que podréis observar paseando por el centro histórico. 🎄🌟

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies