EXPOSICIÓ D’ART SOSTENIBLE A L’ENRIC VALOR

El dia 10 de juny vam inaugurar la nostra primera exposició Infantil i Juvenil sobre art sostenible. Este esdeveniment va ser una celebració a l’esforç, la dedicació i el compromís dels nostres alumnes amb un futur més verd i conscient.

Primer, els assistents van poder gaudir d’un vídeo resum del treball fet al llarg del curs pels nostres alumnes. Desprès van poder veure les nostres obres exposades al hall del Centre. Cada peça ha sigut creada utilitzant materials reciclats, recol·lectats amb cura i transformats amb imaginació i habilitat. A través d’aquest procés, el nostre alumnat i els professionals hem aprés la importància del reciclatge, descobrint com els objectes rebutjats poden renàixer com a obres d’art plenes de vida i significat.

Volem agrair a tots els assistents que ens van acompanyar en aquest dia tan especial. Junts, continuem secundant i fomentant el talent dels nostres alumnes i promovent un futur més sostenible per a tots. També volem agrair a l’empresa de Caterguai S.L que ens va preparar un aperitiu per a tots els assistents i la col·laboració del fotògraf Iker Fernández Milán que va realitzar les fotos de l’acte.

El día 10 de junio inauguramos nuestra primera exposición Infantil y Juvenil sobre arte sostenible. Este acontecimiento fue una celebración al esfuerzo, la dedicación y el compromiso de nuestros alumnos con un futuro más verde y consciente.

Primero, los asistentes pudieron disfrutar de un video resumen del trabajo hecho a lo largo del curso por nuestros alumnos. A continuación pudieron ver nuestras obras expuestas en el hall del Centro. Cada pieza ha sido creada utilizando materiales reciclados, recolectados con cuidado y transformados con imaginación y habilidad. A través de este proceso, nuestro alumnado y los profesionales hemos aprendido la importancia del reciclaje, descubriendo como los objetos de deshecho pueden renacer como obras de arte llenas de vida y significado.

Queremos agradecer a todos los asistentes que nos acompañaron en este día tan especial. Juntos, continuamos secundando y fomentando el talento de nuestros alumnos y promoviendo un futuro más sostenible para todos. También queremos agradecer a la empresa de Caterguai S.L que nos preparó un aperitivo para todos los asistentes y la colaboración del fotógrafo Iker Fernández Milán que realizó las fotos del acto.