VISITES EXPOSICIONS D’ART

Avui les aules 9, 11, 12 i 20 han anat a veure 2 exposicions d’art. La primera a la Biblioteca Central. Les obres estaven realitzades per alumnes d’una acadèmia d’art de Gandia “AD” i representaven llocs de la ciutat o de la platja. Ens ha encantat!

A la segona exposició se’ns han sumat l’aula 7 i 8 i ha estat al Col·legi M.M Escolapias. Hem visitat “La Mostra” que és l’exposició d’art realitzada pels alumnes del batxillerat artístic i ens hem retrobat amb els nois i noies que van venir al nostre col·le a ajudar-nos a realitzar una obra basada en Paul Klee. Els nostres infants han gaudit i estem molt agraïts a l’equip docent d’Escolapias per l’acollida.

Hoy las aulas 9, 11, 12 y 20 han ido a ver 2 exposiciones de arte. La primera en la Biblioteca Central. Las obras estaban realizadas por alumnos de una academia de arte de Gandía “AD” y representaban lugares de la ciudad o de la playa. Nos ha encantado!

A la segunda exposición se nos han sumado el aula 7 y 8 y ha sido en el Colegio M.M Escolapias. Hemos visitado “La Mostra” que es la exposición de arte realizada por los alumnos del bachillerato artístico y nos hemos reencontrado con los chicos y chicas que vinieron a nuestro cole a ayudarnos a realizar una obra basada en Paul Klee. Nuestros niños han disfrutado y estamos muy agradecidos al equipo docente de Escolapias por la acogida.