Racó del Reciclatge (Projecte d’Art Sostenible)

Estem emocionats d’anunciar la creació del nostre nou racó de reciclatge al centre. Aquest espai té com a objectiu promoure la consciència ambiental i la creativitat entre el nostre alumnat, mentre contribueixen al nostre projecte d’art comú. Amb aquesta iniciativa, volem destacar la importància de la reutilització i el reciclatge de materials per a la creació d’art sostenible. El racó de reciclatge proporcionarà als nostres estudiants accés a materials reciclats com paper, cartró, plàstic i altres articles que, en lloc de ser llançats a la brossa, es transformaran en peces d’art significatives. A més de fomentar la creativitat, aquesta pràctica també ens permetrà donar suport als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.

A través d’aquest projecte, estem contribuint principalment a l’ODS número 12: Producció i consum responsables. Fomentant el reciclatge i la reutilització, estem reduint els residus i la nostra empremta ecològica. A més, també estem promocionant l’ODS número 11: Ciutats i comunitats sostenibles, ja que involucrem al nostre alumnat en la construcció d’un entorn més sostenible i compromès amb el medi ambient. A través d’aquesta iniciativa, esperem inspirar al nostre alumnat a ser agents de canvi en les seves pròpies comunitats, mentre aprenen sobre la importància de la sostenibilitat i la creativitat en la seva educació i en les seves vides futures. Seguirem treballant activament per integrar més pràctiques sostenibles en el nostre centre i en les nostres activitats educatives per a un futur més verd i més brillant per a tots. Vos deixem aquest vídeo explicatiu protagonitzat per l’alumnat del PFQB.

Estamos emocionados de anunciar la creación de nuestro nuevo rincón de reciclaje en el centro. Este espacio tiene como objetivo promover la conciencia ambiental y la creatividad entre nuestro alumnado, mientras contribuyen a nuestro proyecto de arte común. Con esta iniciativa, queremos destacar la importancia de la reutilización y el reciclaje de materiales para la creación de arte sostenible. El rincón de reciclaje proporcionará a nuestros estudiantes acceso a materiales reciclados como papel, cartón, plástico y otros artículos que, en lugar de ser lanzados a la basura, se transformarán en piezas de arte significativas. Además de fomentar la creatividad, esta práctica también nos permitirá apoyar los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) de las Naciones Unidas.

A través de este proyecto, estamos contribuyendo principalmente al ODS número 12: Producción y consumo responsables. Fomentando el reciclaje y la reutilización, estamos reduciendo los residuos y nuestra huella ecológica. Además, también estamos promocionando el ODS número 11: Ciudades y comunidades sostenibles, ya que involucramos a nuestro alumnado en la construcción de un entorno más sostenible y comprometido con el medio ambiente. A través de esta iniciativa, esperamos inspirar a nuestros alumnado a ser agentes de cambio en sus propias comunidades, mientras aprenden sobre la importancia de la sostenibilidad y la creatividad en su educación y en sus vidas futuras. Seguiremos trabajando activamente para integrar más prácticas sostenibles en nuestro centro y en nuestras actividades educativas para un futuro más verde y más brillante para todos. Compartimos este vídeo explicativo protagonizado por nuestro alumnado del PFQB.