Divendres passat les aules 3, 5, 7, 8, 9, 18 i 20 van realitzar una excursió de senderisme pel Parc de la Canaleta i el Riu Túria de València. 🚶♀️🚶♂️🧑🦽 El recorregut va ser de 3 km, una distància ideal per gaudir de l’entorn natural, compartir moments i fomentar hàbits saludables. A més, el dia ens va acompanyar amb un oratge magnífic ☀️, fet que ha fet l’experiència encara més especial.
Durant la jornada ens vam ajuntar amb altres centres de la província, promovent la convivència, el respecte i la inclusió . Va ser una experiència molt enriquidora, plena de rialles, aprenentatges i contacte amb la natura 🌳💚. Sense dubte, una activitat que repetirem! 🌟
🌿 EXCURSIÓN DE SENDERISMO AL PARQUE DE LA CANALETA Y AL RÍO TURIA 🌞
El viernes pasado las aulas 3, 5, 7, 8, 9, 18 y 20 realizamos una excursión de senderismo por el Parc de la Canaleta y el río Turia de Valencia. 🚶♀️🚶♂️🧑🦽 El recorrido fue de 3 km, una distancia ideal para disfrutar del entorno natural, compartir momentos y fomentar hábitos saludables. Además, el día nos acompañó con un tiempo magnífico ☀️, lo que hizo la experiencia aún más especial.
Durante la jornada nos reunimos con otros centros de la provincia, promoviendo la convivencia, el respeto y la inclusión. Fue una experiencia muy enriquecedora, llena de risas, aprendizajes y contacto con la naturaleza 🌳💚. Sin duda, una actividad que repetiremos! 🌟
