DECOREM LA CIUTAT 🎄
Les aules 10,11,12,14,17 i 19 vam participar en una iniciativa de l’Ajuntament dirigida a tots els centres educatius de Gandia. La proposta consistia a fer adorns de Nadal per decorar els arbres dels comerços del centre històric de la ciutat. Ens vam unir a aquest repte… i durant els dies previs, l’alumnat va fer uns arbrets decoratius amb diferents materials a classe. El divendres 5 vam anar a penjar-los a les diferents tendes prèviament establertes.
Un treball molt bonic que podreu observar aquests dies passejant pel centre històric. 🎄🌟
DECORAMOS LA CIUDAD 🎄
Las aulas 10,11,12,14,17 y 19 participaron en una iniciativa del Ayuntamiento dirigida a todos los centros educativos de Gandía. La propuesta consistía en elaborar adornos de Navidad para decorar los árboles de los comercios del centro histórico de la ciudad. Nos unimos a este reto… y durante los días previos, el alumnado hizo unos arbolitos decorativos con diferentes materiales en clase. El viernes 5 fuimos a ponerlos en las diferentes tiendas previamente establecidas.
Un trabajo muy bonito que podréis observar paseando por el centro histórico. 🎄🌟
