Ayer fue un día de inmensa alegría y orgullo para todos nosotros al celebrar la graduación de Xavi, Jaime, Kevin, Álex O., Álex A., Luis, Borja, Javianny, David y Rolando. Hace un tiempo, embarcaron en una travesía llena de desafíos, aprendizajes y experiencias inolvidables.
¡Un aplauso gigante! Hoy se despiden de estas aulas, y aunque ya los empezamos a echar de menos, su legado perdura. Han dejado una huella palpable en la historia de nuestro centro, pero lo más valioso es la marca que han impreso en el ambiente de compañerismo, esfuerzo y alegría que construyeron día a día.
Ahir va ser un dia d’immensa alegria i orgull per a tots nosaltres en celebrar la graduació de Xavi, Jaime, Kevin, Álex O., Álex A., Luis, Borja, Javianny, David i Rolando. Fa un temps, vau embarcar en una travessia plena de desafiaments, aprenentatges i experiències inoblidables.
Un aplaudiment gegant! Hui us acomiadeu d’estes aules, i encara que ja us comencem a trobar a faltar, el vostre llegat perdura. Heu deixat una empremta palpable en la història del nostre centre, però el més valuós és la marca que heu imprès en l’ambient de companyia, esforç i alegria que vau construir dia a dia.





