ART SOSTENIBLE WEB

Projecte d’Art Sostenible

Durant tot el curs els alumnes del CEE Enric Valor han estat treballant de valent fent art amb materials reciclats i sostenibles.

Hem estat recollint diferentes materials i classificant-los per a poder reutilizar-los de manera artística.

Hem fet activitats tant col•lectives (que han implicat a tota l’escola o a vàries aules) com individuals. A final de curs mostrarem el nostre treball en una exposició on estareu tots convidats.

Ací teniu una petita mostra del nostre treball.

Proyecto de Arte Sostenible

Durante todo el curso los alumnos del CEE Enric Valor han estado trabajando muy duro realizando diferentes obras de arte con materiales reciclados y sostenibles.

Hemos estado recogiendo diferentes materiales y clasificándolos para poder reutilizarlos de manera artística.

Hemos realizado actividades tanto colectivas (qué han implicado a todas o a varias aulas) como individuales. A final de curso mostraremos todo lo trabajado en una exposición a la que estaréis todos invitados.

Aquí tenéis una pequeña muestra de nuestro trabajo.