ART SOSTENIBLE A L’ENRIC VALOR: DIA DE LA PAU

El dia 30 vam celebrar el dia de la Pau i vam fer aquests murals de personatges que destaquen per la seua lluita pels drets humans. Dins del projecte de Centre “Art sostenible a l’Enric Valor” vam crear els personatges amb materials sostenibles i/o reciclats.  Infantil i Primària van fer a Nelson Mandela amb dits de pintura. Secundària va fer a John Lenon amb taps de plàstic TVA va fer a Malala Yousafzai amb teles de diferents colors i textures. Els alumnes del programa feren les paraules que representen cada personatge amb llaunes. Han quedat unes obres molt boniques que formaran part d’una exposició a final de curs.

El día 30 celebramos el día de la Paz e hicimos estos murales de personajes que destacan por su lucha por los derechos humanos. Dentro del proyecto de Centro “Arte sostenible a Enric Valor” creamos los personajes con materiales sostenibles y/o reciclados. Infantil y Primaria hicieron a Nelson Mandela con dedos de pintura. Secundaria hizo a John Lenon con tapones de plástico TVA hizo en Malala Yousafzai con telas de distintos colores y texturas. Los alumnos del programa hicieron las palabras que representan a cada personaje con latas. Han quedado unas bonitas obras que formarán parte de una exposición a final de curso.