UN DIA D’ART, SOL I PLATJA.

El passat divendres l’alumnat de les aules 9, 11, 12 i 17 anàrem al Grau de Gandía. Vam fer ús del transport públic comprant cadascú el seu tiquet per a la Marina. Allí visitàrem l’Associació sociocultural anomenada “Círculo Artístico Reino de Valencia” on Liliana ens va acollir i explicar l’exposició de quadres actual de forma totalment altruista. A més, parlàrem per a fer futurs tallers i col·laboracions amb ella.
Després vam prendre un refresc amb unes vistes privilegiades cap als Tinglados i gaudírem del bon temps fent un passeig per primera línia de la platja. Passàrem un matí espectacular!!

El viernes pasado el alumnado de las aulas 9, 11, 12 y 17 fuimos al Grao de Gandía. Utilizamos el transporte público comprando cada uno su ticket para Marina. Allí visitamos la Asociación sociocultural llamada “Círculo Artístico Reino de Valencia” en la que Liliana nos acogió y explicó de forma totalmente altruista la exposición de cuadros actual. Además, hablamos para realizar futuros talleres y colaboraciones con ella. Después tomamos un refresco con unas vistas privilegiadas hacia los Tinglados y disfrutamos del buen tiempo dando un paseo por primera línea de la playa.
¡Pasamos una mañana espectacular!