En el nostre centre disposem d’un exoesquelet, un dispositiu robòtic d’alta tecnologia que reprodueix la marxa bípeda. L’alumnat, assistit pels fisioterapeutes i mestre d’educació física del centre,  pot trobar grans beneficis en el seu ús, tant a nivell físic, com social, o emocional, sense importar el seu nivell cognitiu o la seua capacitat motriu.

L’exoesquelet reprodueix un patró de marxa automàtic, assistit o actiu-assistit, la qual cosa permet, mitjançant la regulació de diversos paràmetres, incidir en la normalització del to, en la millora dels rangs articulars, i en l’augment de la força muscular i la capacitat respiratòria. En definitiva, aquesta teràpia robòtica suposa una millora general de la qualitat de vida del nostre alumnat.