El nostre Projecte: 2021-1-ES01-KA122-SCH-000015020

Captura de pantalla 2023-07-03 a las 12.02.08

"El apoyo de la Comisión Europea para la elaboración de esta publicación no implica la aceptación de sus contenidos, que es responsabilidad exclusiva de los autores. Por tanto, la Comisión no es responsable del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida."

CEIP BONAVISTA ALAQUÀS: UNA ESCUELA INCLUSIVA DENTRO DEL MARCO EUROPEO, HACIA LA EXCELENCIA EDUCATIVA.

Projecte Erasmus+ del CEIP BONAVISTA d'Alaquàs
El mes de maig del 2019, fruit de l'interès d'un grup de professors i de l'equip directiu de la nostra escola per la formació continuada del professorat, així com la inquietud per implementar noves i actuals metodologies a l'ensenyament, va sorgir la sol·licitud d'un projecte Erasmus+ KA122-SCH .

Aquest projecte va ser avaluat positivament pel SEPIE (Servei Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació) i dotat econòmicament per desenvolupar-lo.

El projecte ha finalitzat i, gràcies al finançament per part de la Unió Europea, un grup de 13 professors han participat en 13 activitats de formació a Islàndia i Finlàndia.

L'impacte es manifestarà, no només en reforçar el perfil professional dels docents que han participat directament en les activitats de mobilitat i el dels seus alumnes, sinó que s'estendrà a tota la comunitat educativa i les experiències adquirides es difondran àmpliament. A més, s'espera establir llaços de col·laboració de cara a futurs projectes educatius europeus dirigits especialment a l'alumnat (eTtwinning i Erasmus+).

Com que es tracta d'un projecte de formació plantejat al nostre Centre a nivell europeu, es preveu que l'experiència siga enriquidora i que supose un bon punt de partida de cara a futures activitats a llarg termini. D'altra banda, la millora en les competències de l'alumnat es projectarà al llarg de les etapes educatives en el futur.