COR BONAVISTA

logobonavista

El cor naix dins les diferents activitats musicals que és desenvolupen al Ceip Bonavista d'Alaquàs. En l’actualitat el formen uns seixanta  xiquets i xiquetes de 4t a 6é de Primària. Els components del grup varien d’un any a l’altre. Al finalitzar l’etapa deixen de pertànyer al centre la qual cosa propicia la incorporació de nous membres.

Des de la seua creació, són moltes les activitats que realitzen com participar al festival de nadales que és celebra tots els anys a la població d'Alaquàs juntament amb la resta d'escoles de la població, participar a l'acte de graduació de fi d'etapa de sisé, al festival de Nadal d'educació Infantil, concerts en diferents escoles infantils de la localitat,....

També han realitzat diversos concerts juntament amb la la Banda Juvenil de l'Agrupació musical de Rocafort i la Banda Juvenil de la Unió Musical d'Alaquàs.

El gran objectiu del nostre cor és motivar l'alumnat en les activitats musicals oferint-los la possibilitat de treballar en cançons tradicionals i d'actualitat.

Més informació i vídeos al nostre instagram i al canal de youtube.