DENYP 2019: 30 de gener, dia escolar de la no violència i la pau

30 de enero de 2019

En primer lloc, voldria recordar perquè el 30 de gener se celebra el dia escolar de no violència y la pau. Aquesta data conmemora la mort de Mahatma Gandhi un del pacifistes reconeguts mundialment.

LA UNESCO va declarar aquesta data com a dia escolar de la NO violencia y la pau per recordar la necessitat de educar en valors tan importants com la tolerància, la solidaritat i el respecte als drets humans.

Des d’aquest espai que no te molta repercusió i amb el treball diari amb el meu alumnat vull fer palesa la necessitat de treballar aquests aspectes transversals de l’educació.

I encara que tots els dias hem de treballar-los, no està de més recordar dates com aquesta, o com el dia dels drets humans (10 de desembre), o com el dia dels drets de la infantessa (20 de novembre).

Recordeu respectem a tothom i crideu NO A LA VIOLÈNCIA, SI A LA PAU