UNIFICACIÓ PLANTILLA SITUACIONS D’APRENENTATGE

Per garantir el sentit de verticalitat propi de l’etapa educativa, es proposa l’unificació de les plantilles dins del mateix claustre, per dissenyar les Situacions d’Aprenentatge, seguint sempre l’establert a la normativa actual.
DECRET 106/2022, de 5 d’agost, del Consell, d’ordenació i currículum de l’etapa d’Educació Primària
A la pàgina del CEFIRE es troba publicada una proposta de plantilla. En aquesta es fa una visió multinivell per poder programar Situacions d’Aprenentatge per a l’alumnat del mateix grup amb diversos nivells curriculars, donant així resposta a la necessitat de programar ACI, ACIS i Enriquiments Curriculars.
L’objectiu d’unificar la plantilla en un mateix claustre, és el de garantir el disseny d’una única programació per a tot l’alumnat del mateix grup, treballant les mateixes Situacions d’Aprenentatge i sabers, respectant la línea pedagógica del centre marcada al projecte educatiu, sense perdre la visió vertical de l’etapa que es troba enfocada cap al perfil d’eixida.
👇PLANTILLA SITUACIÓ D’APRENENTATGE👇




