Blog 6é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 6

![]() | ✔️COMPRENSIÓN LECTORA “Leemos y comprendemos juntos y juntas” 15′ de lectura diaria: El lazarillo de Tormes contado a los niños de Alfonso Valdés Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura. 📌 ACTIVIDADES EXTRA |
![]() ![]() | ✔️DEFINIR SUBSTANTIUS, ADJECTIUS I VERBS ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️ANÀLISI SINTÀCTIC D’ORACIONS ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() | ✔️SIGNOS DE PUNTUACIÓN: EL PARÉNTESIS Y EL GUIÓN (GUIONET) ✔️SIGNOS DE INTERROGACIÓN Y EXCLAMACIÓN. ACENTUACIÓN ✏️ Definimos los conceptos en la libreta. ✏️ Realizamos y corregimos dictados. 📌 ACTIVIDADES ORALES Y LIBRETA |
![]() | ✔️TERTULIA LITERARIA DIALÓGICA El lazarillo de Tormes contado a los niños de Alfonso Valdés ACCESO GRABACIONES ✔️LA NOVEL·LA DE MISTERI ✔️ENDEVINALLES ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: EL REPORTAJE PERIODÍSTICO ✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO/TV Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Quines missions prioritzaries en cada ODS? Quins són els problemes més urgents que resoldries per a aconseguir un món més just, equitatiu i sostenible? ✔️TAREA 2: SOMOS CIENTÍFIC@S 🗣️ Realizamos expresiones orales. |

















