Blog 6é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 4

![]() | ✔️COMPRENSIÓN LECTORA “Leemos y comprendemos juntos y juntas” 15′ de lectura diaria: El lazarillo de Tormes contado a los niños de Alfonso Valdés Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura. 📌 ACTIVIDADES EXTRA |
![]() ![]() | ✔️SIGLAS, ABREVIATURAS Y ACRÓNIMOS ✏️ Definimos los conceptos en la libreta. 📌 ACTIVIDADES |
![]() ![]() | ✔️VERBS REGULARS I VERBS IRREGULARS ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() ![]() | ✔️REPÀS ORTOGRAFIA. ÚS: s, x, c, ç, cc, z, d ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. ✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades. 📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA |
![]() | ✔️TERTULIA LITERARIA DIALÓGICA El lazarillo de Tormes contado a los niños de Alfonso Valdés ACCESO GRABACIONES ✔️POESIA VISUAL ✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: EL CORREO ELECTRÓNICO 📺 ✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. 📌 ACTIVIDAD |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO/TV Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Què podem fer per acabar amb les desigualtats? |



















