Blog 6é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 4

📚 LLENGÜES
1 de juliol de 2025
👇 Accés contracte d’avaluació 👇👇 Accés corrector 👇
✔️COMPRENSIÓN LECTORA
“Leemos y comprendemos juntos y juntas”
15′ de lectura diaria: El lazarillo de Tormes contado a los niños de Alfonso Valdés
Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura.
📌 ACTIVIDADES EXTRA
✔️SIGLAS, ABREVIATURAS Y ACRÓNIMOS
✏️ Definimos los conceptos en la libreta.
📌 ACTIVIDADES
✔️VERBS REGULARS I VERBS IRREGULARS
✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades.
📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA
✔️REPÀS ORTOGRAFIA. ÚS: s, x, c, ç, cc, z, d
✏️ Definim els conceptes a la llibreta.
✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades.
📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA
✔️TERTULIA LITERARIA DIALÓGICA
El lazarillo de Tormes contado a los niños de Alfonso Valdés
ACCESO GRABACIONES

✔️POESIA VISUAL
✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades.
✔️TASCA 1
Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades.

✔️TAREA 1: EL CORREO ELECTRÓNICO 📺
✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas.
📌 ACTIVIDAD
✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO/TV
Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA)
PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Què podem fer per acabar amb les desigualtats?


✔️TAREA 2: CONTAR UN CUENTO

🗣️ Realizamos expresiones orales.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies