Blog 6é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 2

![]() ![]() | ✔️COMPRENSIÓ LECTORA “Llegim i comprenem junts i juntes” 15′ de lectura diària: Viatge al centre de la Terra Jules Verne Treball de la comprensió fent resums i comentant les idees principals per preparar les sessions de tertúlia literària. |
![]() | ✔️PALABRAS HOMÓNIMAS, PARÓNIMAS Y HOMÓFONAS 1. Copia los conceptos en la libreta. 2. Realiza las actividades propuestas. |
![]() ![]() | ✔️ESQUEMA CATEGORIAS GRAMATICALES ✏️ Copia el esquema en tu libreta. ✔️PREPOSICIONS 1. Copia els conceptes a la llibreta. 2. Realitza les activitats proposades. ✔️CONJUNCIONS 1. Copia els conceptes a la llibreta. 2. Realitza les activitats proposades. |
![]() ![]() | ✔️ACCENTUACIÓ DE DIFTONGS I HIATS 📺 1. Copia els conceptes a la llibreta. 2. Realitza les activitats proposades. ✔️ACCENTUACIÓ DE TRIFTONGS 1. Copia els conceptes a la llibreta. 2. Realitza les activitats proposades. ✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades. |
![]() | ✔️TERTÚLIA LITERÀRIA DIALÒGICA Viatge al centre de la Terra Jules Verne ACCÉS GRAVACIONS ✔️LA POESÍA. TIPOS DE ESTROFAS 📺 |
![]() ![]() | ✔️TASCA 1 Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades. ✔️TAREA 1: EL TEXTO INSTRUCTIVO. LA RECETA ✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas. |
![]() ![]() | ✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO/TV Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA) PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Què podem fer per aturar el treball infantil al món? ✔️TAREA 2: EXPLICAR CÓMO FUNCIONA UNA MÁQUINA 🗣️ Realizamos expresiones orales. |


















