Blog 5é | Llengües. Situació d’Aprenentatge 1

📚 LLENGÜES
4 de juny de 2025
👇 Accés contracte d’avaluació 👇👇 Accés corrector 👇
✔️COMPRENSIÓN LECTORA
“Leemos y comprendemos juntos y juntas”
15′ de lectura diaria: El maravilloso mago de Oz de L. Frank Baum
Trabajo de comprensión contestando a preguntas sobre lo que hemos comprendido de la lectura.
✔️L’ÚS DEL DICCIONARI. TIPUS DE DICCIONARIS

✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades.

📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA
✔️EL LLENGUATGE I LES LLENGÜES
✏️ Definim els conceptes a la llibreta. Realitzem les activitats proposades.

📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA
✔️NORMES D’ACCENTUACIÓ: PARAULES AGUDES, PLANES I ESDRÚIXOLES
✏️ Definim els conceptes a la llibreta.
✏️ Realitzem i corregim dictats. Realitzem les activitats proposades.

📌 ACTIVITATS ORALS I LLIBRETA
✔️TERTÚLIA LITERÀRIA DIALÒGICA
Romeo i Julieta de William Shakespeare
ACCÉS GRAVACIONS

✔️LOS ELEMENTOS DE LA NARRACIÓN. TIPOS DE NARRADOR
✏️ Definimos los conceptos en la libreta con nuestras palabras. Realizamos las actividades propuestas.
✔️TASCA 1
Escrivim textos lliures tenint en compte les normes gramaticals, lèxiques i ortogràfiques treballades.

✔️TAREA 1: LA DESCRIPCIÓN PERSONAL
✏️ Escribimos textos teniendo en cuenta las normas gramaticales, léxicas y ortográficas trabajadas.
✔️TASCA 2: GUIÓ DE RÀDIO
Realitzem expressions orals a partir del guió de ràdio de la SA de Ciències (COMUNICA)
PROPOSTA PREGUNTA CIENTÍFICA: Hi ha alguna cosa que compartim els éssers vius?

✔️TAREA 2: NOS PRESENTAMOS
🗣️ Realizamos expresiones orales.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies