Novetats

SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT

L’alumnat del col·legi ha rebut hui una visita molt especial. A la fi de setembre, l’ajuntament d’Aldaia va celebrar la cinquena edició de la Setmana Europea de la Mobilitat. Entre altres activitats, l’ajuntament va convocar un concurs de dibuix per a les categories de l’alumnat d’infantil i de l’alumnat de primària, valorant-se l’originalitat i l’ús de tota mena de tècniques i materials trobats en classe.

En la categoria d’infantil, la temàtica dels xiquets i xiquetes de tres a cinc anys va ser “La bici dels meus somnis”. En la categoria de primària, els xiquets i xiquetes de sis a dotze anys van dibuixar sota el lema de “L’Aldaia dels meus somnis”, sempre encaminada a la mobilitat més sostenible.

Durant el matí, els alumnes seleccionats han rebut el seu premi envoltats de familiars i companys, amb molta il·lusió. L’alcalde de l’ajuntament d’Aldaia, juntament amb les regidores, ens han portat fins al col·le les bicicletes per als guanyadors de cada categoria.

En la categoria d’infantil, l’alumna guanyadora ha sigut Lucía Ruiz, de 5 anys. En la categoria de primària, el guanyador ha sigut Izán Jallow, de 4t. A continuació us vam mostrar les fotos mentre rebien les seues bicicletes.