
En el marc del nostre programa de transició d’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria, i seguint les línies de treball conjunt amb l’equip directiu de l’IES Enric Valor, us convoquem a una reunió informativa d’especial rellevància per al futur acadèmic i personal del nostre alumnat.
L’objectiu d’aquesta trobada és oferir-vos totes les eines i informacions necessàries per a garantir que el pas del vostre fill o filla a l’institut siga positiu i fluid.
Detalls de la convocatòria:
- 📅 Data: Dijous, 30 d’abril
- 🕔 Hora: 17:00 hores
- 📍 Lloc: Sala d’audiovisuals del centre
Ordre del dia:
- Seguretat Digital i TIC: Xarrada a càrrec de Juan Pascual Vivancos Griño, titular del Pla Director de la Guàrdia Civil (Companyia de Paiporta). S’abordaran els riscos en les xarxes socials i l’ús correcte de la tecnologia, temes que ja s’han treballat prèviament amb l’alumnat a l’aula.
- Pautes per al pas a l’ESO: Directrius clau i consells per a afrontar l’últim trimestre del curs i la incorporació a l’institut.
- Graduació de 6é: Organització i detalls del comiat del nostre alumnat de la promoció actual.
A la reunió estaran presents els tutors de 6é i l’equip directiu per a resoldre qualsevol dubte que pugueu tindre.
Assistència i servei de conciliació: Dada la importància dels temes a tractar, preguem l’assistència d’almenys un membre de cada unitat familiar. Des de l’institut ens remarquen la necessitat de traslladar aquesta informació per a previndre situacions comunes que es viuen en l’etapa de secundària.
Per a facilitar la vostra assistència, estem gestionant amb l’AMPA el servei de ludoteca.
Us esperem!
Atentament, Equip Directiu – CEIP Baladre
